Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 24 May 2024 14:02:49 +0300

Tere!

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet menetleb praegu 
projekteerimistingimuste taotlust nr 2411002/04203 aadressile Ida-Viru 
maakond, Jõhvi vald, Sompa küla, Tapa-Narva 260,7-266,4 km// Ääre// 
Kohtla-Järve linn, Järve linnaosa, Kohtla raudteejaam// Raudtee tänav// 
Toila vald, Kohtla-Nõmme alev// Servaääre küla, Tapa-Narva 258,9-260,7 km 
(Kohtla (km 258,984) ülesõidukoha automaatne foorisignalisatsioon) ja soovib 
teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku (EhS) § 31 lõike 4 p 
1 alusel palume kooskõlastada Kohtla (km 258,984) ülesõidukoha automaatse 
foorisignalisatsiooni ümberehitamise projekteerimistingimuste eelnõu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26993495>  (menetlus nr: 
431660), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet) või menetleja (KAISA KARU) 
poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister